اجاق گاز مناسب را برای آشپزخانه خود پیدا کنید
نوشته شده توسط : khanehvakashaneh


اجاق گاز مناسب را برای آشپزخانه خود پیدا کنید
اجاق گاز شما وسیله ای است که برای پخت دستور العمل های مورد علاقه و تهیه غذای مناسب برای خانواده و دوستان خود استفاده می کنید. با این وجود ، تصمیم گیری در مورد اجاق گاز مناسب در هنگام بازسازی آشپزخانه یا هنگام ساخت خانه دشوار است.

هنگام انتخاب اجاق ملاحظات زیادی وجود دارد ، از جمله: قیمت ، اندازه ، نوع ، رنگ و شکل ظاهری. انتخاب فر مناسب می تواند تفاوت زیادی در موفقیت آشپزخانه و بازسازی خانه در طولانی مدت داشته باشد. در اینجا مواردی وجود دارد که باید در هنگام انتخاب بهترین اجاق گاز برای نیازهای خود در مورد آنها فکر کنید:

ملاحظات خرید اجاق گاز آشپزخانه
قصد دارید چقدر هزینه کنید؟
اندازه آشپزخانه شما چقدر است؟
اجاق گاز یا برقی دارید؟
چه رنگی می خواهید؟
چه نوع فر را دنبال می کنید؟
راهنمای خرید اجاق گاز آشپزخانه
اندازه: البته اندازه اجاق گاز مورد نظر شما تا حد زیادی به پیدا کردن اجاق مناسب برای آشپزخانه شما بستگی دارد. چقدر فضای در آشپزخانه خود دارید بیشتر اجاق ها بین 27 تا 30 اینچ عرض دارند ، بنابراین به سایزهایی فکر کنید که برای طراحی آشپزخانه شما بهترین کار را خواهد کرد. به فضای حفره داخلی اجاق گاز و همچنین اندازه گیری های خارجی توجه کنید تا مطمئن شوید که این رایج ترین قابلمه ها و ورق های پخت شما خواهد بود.
اجاق دیواری یا محدوده: باید تصمیم بگیرید که آیا می خواهید اجاق دیواری را نصب کنید یا می خواهید یک واحد محدوده را که ترکیبی از اجاق گاز و اجاق گاز است ، انتخاب کنید. اجاق گازهای دیواری معمولاً فضای مکعبی کمتری نسبت به اجاق های محدوده دارند ، بنابراین هنگام انتخاب اندازه آن را در نظر بگیرید. بسته به محل قرارگیری آنها ، اجاق گازهای دیواری اغلب برای وارد کردن و بیرون آوردن مواد غذایی راحت تر هستند زیرا ممکن است لازم نباشید به همان اندازه خم شوید. علاوه بر این ، داشتن یک آشپزخانه جداگانه ، فضای زیر را برای کابینت ها باز می کند. با این وجود ، اگر فضای محدودی در آشپزخانه دارید ، ممکن است یک واحد محدوده بخواهید. همچنین برای قرار دادن وسایل داغ باید "فضای فرود" را در هر دو طرف یک قرارگیری محدوده بالقوه یا در نزدیکی اجاق دیواری در نظر بگیرید.
 مرتبط: Cooktops در مقابل محدوده - تفاوت چیست؟
اجاق گاز دو نفره یا مجرد؟ اگر اجاق دیواری را انتخاب کنید ، می توانید اجاق های دوتایی را نصب کنید. اجاق گاز دوتایی چیست؟ این دو کوره دیواری است که دارای کنترل گرما و ویژگی های مستقل هستند و به شما امکان می دهند در صورت لزوم غذاهای مختلفی را در دماهای مختلف طبخ کنید. البته اجاق های دونفره مقداری کابینت و فضای خلاف آن را به خود اختصاص می دهند ، بنابراین این موضوع را در خاطر داشته باشید. فواید اصلی اجاق های دوتایی این است که می توانید ظرف های جداگانه را همزمان با دماهای مختلف بپزید یا پوره کنید. مزیت دیگر فضای آشپزی اضافی است که به دست می آورید. هردوی این مزایا می تواند به ویژه در صورت داشتن خانواده زیاد مفید باشد و یا اگر اغلب برای تعداد زیادی از مردم آشپزی می کنید (به غذاهای تعطیل فکر کنید). در نظر بگیرید که چقدر آشپز می کنید و چند بار در واقع به دو کوره احتیاج دارید تا تصمیم بگیرید که هزینه اضافی اجاق های دوتایی برای شما ارزش آن را داشته باشد یا خیر.


 تمیز کردن؟ کمتر کسی از تمیز کردن اجاق گاز لذت می برد ، اما کنار گذاشتن ویژگی تمیز کردن خود می توانید مقداری پول پس انداز کنید. با این حال ، از آنجا که اجاق های خود تمیز اغلب دارای عایق بیشتری هستند ، آنها تمایل دارند که گرما را در بهتر نگه دارند که ممکن است در هزینه های انرژی صرفه جویی کند ، به طور بالقوه به جبران هزینه های اضافی کمک می کند.
 رنگ؟ اجاق های استیل ضد زنگ برای چندین سال همه عصبانیت بوده اند و قبل از آن اجاق های سیاه بسیار محبوب بودند. اجاق های سفید یا عاج گزینه های متداولی است ، به خصوص برای آشپزخانه هایی که کابینت هایی با رنگ روشن دارند و ده ها سال پیش ، رنگ سبز آووکادو و طلای برداشت اجاق های شیک و انتخاب رنگ لوازم خانگی بودند. پایان های فلزی ، مانند طلا و مس ، امروزه محبوبیت بیشتری پیدا می کنند. هنگام انتخاب گزینه رنگ اجاق گاز ، معمولاً بهتر است رنگ را با سایر وسایل آشپزخانه خود مانند یخچال ، آشپزخانه و ماشین ظرفشویی هماهنگ کنید. همچنین ، در مورد به پایان رساندن کابینت آشپزخانه خود و همچنین در صفحه رنگ ، میز پشتی و پشتی خود فکر کنید. اگر برنامه آشپزخانه ای باز دارید ، در مورد تکمیل رنگ ها در اتاق های مجاور نیز فکر کنید.





:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: